back in kalmar..

varit skönt att vara hemma, nästan så att jag inte vill tillbaka. jobbet igår var kanon skoj, drog en djup suck när jag insåg att jag var tvungen att packa pasta men det gick juh kanon! robin måste väl vara en av dom skönaste som finns :) på jobbet igår var det verkligen som gamla tider. va det rätt att gå vidare?

just nu mår jag bara så illa att jag måste spy hela tiden, tåget var kämpigt. jobbigt, jag har aldrig mått så här! konsigt.. men det går över snart. sovit skit med, drömde att jag blev misshandlad men oskar kom och rädda mej, gulligt va :)
anna kommer hit snart och då ska vi till henne och henke på fest, med det gänget kommer det gå vilt till. haha, tur att jag är så laddad då. NOT! vi får se hur kvällen urartar sig.


tänker på dig.. varför?


ta hand om varandra där ute! alla behöver det nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback