dan före dan (före dan)...

nu har vi käkat och tittat på film med ida, anna, anna och jenny.. så trevligt så! annars har dagen gått ut på att sova, städa, packa och tvätta. kuljul!

gårdagen var däremot mer fart i.. tobbe, mackan och jag titta på tv och slappa lite. sen vi tentaresultatet och vi klara det alla tre så vi var tvungen att gå till puben och fira! och det va kul.. mycket händelserik kväll! trivs så bra med er båda!

nu sitter jag och inväntar sofia och stefan som ska anlända runt tre inatt och jag kommer somna innan dom kommer, är så trött! men ska bli sååå skönt att träffa min sofia igen!

annars kommer dagen imorrn bli hård.. och såå grymt rolig, längtat så.. först blir det en sväng på stan med alla besökare denna helg sen hem och göra sig iordning och börja festa för här börjar festen kl 4 imorrn! shiit vad jag ser framemot detta!
min födelsedag dock kommer spenderas med städning, bakfylla, pizza och tågresa till motala! men det är det värt, jag har min dag imorrn!
firas inte hemma förns på tisdag heller! ska bli skönt att komma hem och träffa vissa människor som saknas ständigt!
ska jobba måndag och tisdag nästa vecka än så länge iaf.. pengar pengar.
måste handla mina julklappar med!.. och göra klart visa julklappar!.. mycke att göra nu.. eller nja, kanske inte.. men mer än vanligt :)

grattis anna till höstens fylla :p så klockren!

nu ska jag sova! puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gums! Tack för i helgen, underbart! Riktigt riktigt kul...hoppas du får det trevligt hemma och att du får en massa fina presenter på tisdag =) Fan vad jag saknar dig nu! You and me baby, you and me..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback