fotjävel!

dagen började med ett besök på vårdcentralen och undersökning av min fot, sen kårkvällen för 2 månader sen när jag skar sönder den, och det gick fort.. var tvungen att träffa läkare och skulle komma tillbaka vid fyra.. det han kom fram till var väl inte världens roligaste saker.. de alternativ som fanns var att skär upp foten igen, sena är troligen av och inflamerat.. tjooohoo. så fick en remiss till akuten som jag ska till imorrnbitti! jag dör.. jag vill inte att som ska skära.. gå på kryckor och skit igen. usch, dyrt blir det här med, jag som är så rik. vet inte ens om dom gör något imorrn.. får säkert åka tillbaka igen och skickad hit och dit. jaja, det är inte alltid livet är en dans på rosor!

annars har jag kokat knäck, skit goda men dock lite sega :) sen blev det pannkakor och film me anna, mackan, david och tobbe. pannkakorna kan ju diskuteras om vi lyckades med men kul hade vi.
puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback