måndag igen...

måndag igen då.. skoj! seriöst, tiden går sjukt fort... läskigt juh!... inte gör jag nåt vettigt med den heller.. ännu värre!

lördagen blev ganska bra ändå.. hade skoj hos henke men anna och jag tyckte det var lite segt tillslut så vi gick till mårten istället och där var det livat, hehe! vilka muppar men kul hade vi iaf... fyllon! :).. fast min mage inte mådde bra. bara hålla humöret uppe så löser sig det mesta :)
kåren var lika trevlig som vanligt! inte lika kul att komma hem bara, jobbig natt!
söndagen spenderades med mupparna tobbe och mackan, haha, mycket plugg och lite flum.. eller tvärtom var det nog :) scones och film på kvällen.. skön söndag!

idag har det pluggats mest hela dagen.. eller ja okej halva då.. börjar få lite grepp om det nu iaf, känns skönt. men imorrn blir det maratonplugg med mupparna igen, jag ska fan klara skiten!


undra varför jag mår illa hela tiden!.. usch, jobbigt detta... går över med tiden iofs så..!

ahh, varför drömmer jag så mycket om dig för? skumt!

kan inte min haka bli normal igen!.. haha.. det är fylleslaget på spiik-innebandyns fel, inte mitt. aaah!!! :)
och min fot är ju ännu värre.. kan inte den bli bra snart!... jag vill kunna gå ordentligt och framförallt spela fotboll!.. jävla bugg och gladflaska och jävla klantarsle till mej själv, men det är jag väl typ i allt jag gör så :)


martina!

saknar dig... varför ligger usa så långt bort?


puss världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback