nyårsafton imorrn!

tiden bara springer iväg här hemma! sjukt vad fort tiden går. känns som jag inte hinner med nåt, jobbar juh hela tiden.. men det är gött med pengar! har träffat alla jag vill träffa iaf och mer kommer det bli. det gillar jag! mysigt med lunch på stan idag och allt sånt..

annandagsbalen var helt underbar. sjukt kul innan med alla mina vänner samlade, dom flesta iaf.. några var ju hos larse också men dom träffa jag på dansgolvet på harrys sen.. spännande kväll måste jag säga! oväntade saker hände. tokigt tokigt :) men det var iaf en kanon kväll! tack alla som gjorde kvällen så bra!

nyårsfest blir det nu också.. så trevligt så. till niklas och adde som ordnar stort partaj på maif med mat och bordsplacering och massa massa folk. ska bli hur bra som helst.. många gamla vänner som ska dit så det ska bli hur kul som helst. innan ska jag ut till dynudden med virre, pelle, jonas och erik och ta oss lite fördrinkar :) dyker nog upp hos dom ganska tidigt.. måste prova mina outfitar.. kan inte bestämma mej vad jag ska ha på mej men det löser sig alltid, aldrig varit så noga så varför bli det nu?

annars trivs jag bra här hemma.. och det är väl tur det!

bara det att jag saknar mycket och drömmer mej tillbaks på hur det var då.. och börjar fundera.....
jobbigt jobbigt.. löser sig i framtiden också antar jag!

ikväll har det gjorts grönsakssoppa och varit sjukt slappt och nu ska vi titta på film!...


gott nytt år världen!

Kommentarer
Postat av: Fisen

It's never easy...så jävla rätt! har typ tusen miljoner saker att prata med dig om. fan att man har så mycket att göra hela tiden. saknar dig. orden räcker inte till. du är en underbar människa! 2007 kan inte bli annat än bra! PUSS

Postat av: 90

http://webext.motala.se/mariebergsskolan/klottold.htm

2007-11-02 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback