tenta imorrn!

första tentan på mycket länge.. shit! känns okej, kan verkligen gå helt åt helvete men kan gå kanon också.. beror precis på hur dom lägger upp det. så är det väl iofs på alla tentor! det jag pluggat på kan jag nog, men räcker det? det märks imorrn. snart ska jag iaf bli förhörd väldigt hård har det utlovats.. kan behövas!
vi får se imorrn hur det går.. hmm, fest på kvällen.. ska nog tjata lite på anna, hehe

sen är det ju verkligen jullov för mej, längsta jullov jag nånsin haft. gött.. och det ska spenderas mesta delen i motala med födelsedag, julafton, annandagsbal, nyår?, inomhuscupen... men först ska det firas rejält här nere den 16:e, ska bli grymt!

ska nog läsa anteckningarna igen så slipper jag det sen för en gång till ska jag nog göra det!...


ha ett bra liv alla.. :) nån som känner igen? nån på mixum kanske.. fredrik? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback