tisdagkväll..

det blev wallander-jokern. sådär va tobbie.. tack för colan och alla popcorn som gjorde mej illamående. :) får nog skylla mej själv iofs :) jag kan juh inte hålla mej borta från saltet.. hehe!

nu blir det bio, för din skull :p... blir bjuden och allt.. söta människor det finns!

på torsdag ska jag rida ute i mönsterås, ska bli spännande.. sjukt kul.. anna, du kommer skratta ihjäl dig.. skönt att komma ut lite också.. sen vankas det ju spiik-innebandy!.. yeeah!
drömde inatt att tån inte gjorde ont och att jag kunde spela.. kan ju alltid hoppas :) för spela lär jag väl göra ändå, hehe!...

lkpg och kravall den 9:e? ja, varför inte liksom... vore gött!

snart vankas det födelsedagsfest för lilla mig också.. här planeras det förfullt och mycket folk från motala, växjö och södertälje kommer! det kommer bli så braa! bartömning samtidigt också och vi vet hur det gick sist, eller hur stefan och jenny. det va kul ;)

förövrigt kan ju telias support skjuta sig i huvudet.. jävla muppar, ska det va så svårt? nej, nu måste jag dra mej och titta på borat.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback