vardag igen i kalmar!

skön helg har det varit, iaf kvällarna.. fredagen spenderades hos anna och framför idol.. tack för att du finns anna. hur trevligt som helst! lördagskvällen var kanon, skönt att hänga lite på tegelviken, det va ett tag sen. tack för festen petra, den va lika grym som dej. grattis igen! det blev mycket twister med konstiga ställningar, tårta, jätte bullar, vin, skratt, kortspel, mer vin och ännu mera vin.. sjukt nytt trevligt folk med.. ;) välbehövlig rolig fest!.. kåren va skoj med, som alltid annars ... tjafs och skit men det vägdes upp av att andra saker blev bättre, tack för den bästa dansen på så jukt länge, TACK!
men det bästa under kvällen var allt.. "åhh, vilka snygga underben du har"... ovanlig komplimang .. "alltså du kan inte vara kalmarit för vi tittar alltid nerifrån och upp" ..tack för stödet, peter :) skratta så jag tjöt.. inte alltid lika roligt att få komplimanger :D

annars har veckan spenderats i ovanligt, ohälsosamt mycket tänkande.. inte bra att gå hemma.. men idag känns allt bättre.. aldrig mer en sån vecka! men det beror nog på hur mycket jag saknar min bästa vän också.

idag har det blivit lite plugg och häng med tobbe.. he´s the best.. tack för daimen, den var välbehövlig till en luspank liten tjej som mej.. :) imorrn blir det mer plugg och häng med tobbe.. och sen är det onsdag.. och då kommer fia, yyyeeeess!

sen i helgen är det festligheter på g, hela helgen.. spiik-innebandy.. jag som inte ens kan spela nykter, hur ska detta gå onykter.. jo, skit men grymt kul. jag litar på att alkoholen tar bort smärtan i min tå.. för den är förstörd, den tar vi tag i efter helgen! dumt jag vet men sån är jag.


nu måste jag ta reda på vad jag vill med det mesta..


du gör bort dig nu, bara så du vet!

förövrigt så är namnet tillägnat världens bästa sofia :) SHIIIBBY!


puss och hej!

Petra och jag.. party!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, låter som Vickan ut i fingerspetsarna!!!

2006-11-21 @ 19:45:25
Postat av: emma

vilken fin bild på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback