en vecka med sofia..

veckan som gått kan varit den bästa på länge eftersom min sofia har förgyllt den till tusen. vi har gjort allt det vi brukade, allt som vi tycker om. hon är bland det bästa som hänt mej och en sån underbar vän som jag inte kan sakna mer än vad jag redan gör, så är det!
vi har haft tjejkväll med vinet som vanligt, vi har shoppat tokigt, käkt ute, grillat, solat, suttit på biblan..jag har pluggat och hon har tittat på, lagat mat, myst framför tv:n, skrattat ihjäl oss och pratat både fort och som aldrig förr och mycke där till men det ska man inte dela med sig av här, hehe!

i fredags satt vi på puben och drack lite smått, hade ju tenta på lördagen. hur trevligt som helst, framförallt för att nisse och jessies alla kompisar hemifrån kom och gjorde oss sällskap. trevlig kväll där vissa var fullare än andra :)

lördagen startade bra med att jag skrev tentan som gick kanon bra, två avklarade tentor på en vecka.. kan man bli gladare? sen hängde vi lite på stan och systemet för att sen ta sig ner till vallgraven och grilla och dricka öl. låg där hela dag och bar nöjt.. fullt med folk och man kan nog inte trivas bättre i sällskapet än vi gjorde, hehe!

på kvällen var det dags för födelsedagsfest för jessie här på tullslätten. och kvällen kunde bara inte misslyckas så glad jag var.. fullt med folk från alla hörn och kanter och det var så himla lyckat. bar massa positivt under hela kvällen förutom att nisse förstörd mitt linne men rödvin så jag fick byta kläder, hehe!
sen bar det självklart av till kåren efter några om och men.. och skoj vad det där som vanligt, grymt kul faktiskt.. en kille ramla på mej på dansgolvet så jag slog i huvudet rejält och läskigt var det, kunde inte ens stå efter och där balla det väl ur.. hade skoj, men efter den smällen kanske man inte ska springa runt och tjoa, iaf inte dricka mer för att ta bort smärta.. jaja, sånt är livet. hade grymt kul iaf och tack alla som förgyllde kvällen. kunde inte blivit bättre! sen bar det hem på efterfest för att några timmar senare decka på en madrass i tobbes rum, hehe. mitt rum var ju upptaget. haha!
vakna upp med en frukansvärt bulla och fortfarande snurrig, hehe. folk droppa in i korridoren och det var dags för en pizza i vallgraven. sen lämna alla underbara stockholmare oss och det var dags att åka hem och sova bort baksmällan som smög sig på...

idag ska jag inte göra nånting, ledig en måndag, händer inte ofta. kommer nog mest gå och fundera på vissa saker.. suck!

.. och så fick jag ta tag i problemet, inte förvånad. nu får vi se hur allt löser sig.. saknar ju henne grymt.

annars är jag ledsen, jätte ledsen för det som hände. dumt gjort! aja, kan inte göra mer än att säga förlåt. och så vet jag inte mer.. du vet vart jag står!

aja, nu är det nog dags att gå upp och ringa jessie och tjata på henne att göra nåt med mej.
ciao.

Kommentarer
Postat av: sofia

you are the best ever! plingar dig senare idag... PUSSI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback