fattar noll!

vad gör jag för fel? blir fan irriterad nu.. åhhh! fattar mej verkligen inte på vissa ibland. hur du nu uttrycker dina känslor mer än på sms så fattar jag inget och det håller inte. så är det bara...

annars har jag jobbat idag, var faktiskt skoj. kommit fram till några saker..
atta det alltid känns som det var igår jag var där..
att varje gång man är där är det nån ganska ny som är såå långsam och såå konstig och jag blir såå irriterad men börjar vänja mej nu, hehe...
att jag tycker såå mycket om sofi och mina kära chefer..
att oskar och jag är som ett gammalt gift par men tycker om varandra ändå :)..
blivit påmind om hur ont i fingrarna man får..
hur ont i foten jag verkligen har.
har gått bra idag även fast det blev övertid, inte ens svårt att gå upp halv 5 imorse. kaffet räddar mej!

nu är det fotbollsträning och jag håller mina tummar för att dom hittar nåt annat lag än krokek till matchen imorrn eftersom krokek inte fått ihop folk, så mycket damfotboll över det men men.. jag vill ju spela. men är väldigt jätte nöjd med att bara få träna!

annars så har alla kommentarer och saker jag läst värmt mej i det som är så jobbigt just nu. folk förstår och det betyder så oerhört. tack till er alla!

nu ska jag nog mest komma på hur jag ska hitta energi, kommer decka så fort jag kommer hem från träningen.. och det ska bli skönt. imorrn är det en sväng på stan som gäller och mycket plugg. hoppas på fint väder också..

i dont wanna lose you.. så nu vet du det också..

känslor är något man ska njuta av...


nu ska jag sluta vara irriterad!...
ta hand om varandra där ute.. man vet inte vad man har förns man förlorat det!
ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback