hmm? vad gör jag för fel?

grym kväll och relativt nykter med en skojsig sittning! och så förstörs allt med att jag får skit för nåt jag verkligen inte fattar nåt av. kan nog be om ursäkt för en sak som du var arg för -> ska aldrig mer försöka hänga och ha kul med dig igen. ska inte försöka ge detta nåt mer.. och nej, du kan inte lägga över detta på mej.. var sen påväg till en viss fest men så möter vi refic som har med sig min kära gamla martin från motala som räddar min kväll.. haha, finnar kan inte svenska :) tack alla. och nisse.. sluta!

tack alla för ikväll.. framförallt pärlan, elin och johanna (trots att du decka tidigt, hehe).. love you girls! kvällen har varit grym och det finns många som förgyllt den! sååå taaack :)

det ända jag har och säga är att du kan aldrig lägga detta på mej. så stå för vad du faktiskt är och att du kanske känner nåt, inte vet jag. men jag vet att jag tar inte det du gör ikväll.. 

ciao.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Tack för helgen, du är guld värd! Puss

Postat av: Johanna

haha.. nån måste ta på sig däckningsdelen.. denna gång var det jag. nästa gång får någon annan offra sig.
Hade grymt kul med er!! (det jag kommer ihåg iaf.. :P)

Utgång i kväll??

Puss och Kram

2007-04-30 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback