hmm? vad hände nu?

vad händer nu egentligen? var ju inte riktigt meningen, så här stort var det ju inte från början och nu har det gått över till nåt helt annat! blev iaf tårögd och rädd när jag läste ett blogg-inlägg nyss..
finns så mycket jag vill säga men kommer väl aldrig hända att jag gör..

inatt har jag drömt samma gamla vanliga mardröm, att det inte försvinner?

jaja, idag ska jag iaf plugga och plugga för om en vecka är det tenta och jag ska jobba nästa vecka och sofia kommer ju till kalmar och det förstår nog vi alla hur mycke jag kommer plugga då!

tack igen för att ni förstår.. och ja, det är fan rätt, dom är inte ens värda att lägga energi på. men konstigt nog gör man ju det ändå, det är ju då man märker hur mycke dom betydde, det är då man måste vara stark och stå på sig och det är precis det jag ska göra. en liten fågel viska också att det är nu man märker hur mycket dom riktiga vännerna betyder och det är så sant. tack alla mina pumor, ni anar nog inte.

min träningsvärk idag är fan inte att leka med heller, hehe!..

nej nu ska jag ringa tobbe och träffa honom typ första ggn i motala på flera år. hahaha!
ciao..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tog ett bra tag och många hårda smällar innan jag förstod att människor som gör så mot en inte riktigt har förstått och värdesatt den vänskapen (eller kärlek för den delen)som man delade. Men det är ju faktiskt deras förlust (det ska man bara inse själv med) haha. Jodå ögat börjar bli riktigt bra efter 1500 kr till sjukvården och över en månads lidande:P Du får också ha en helt underbar påsk!:) Kram

2007-04-06 @ 12:35:19
Postat av: jennie

det var så lite så.. jag förstår verkligen att du mår som du mår och att du har miljoner tankar i huvudet! tror knappt jag ens kan föreställa mig hur man själv skulle reagera om det skulle hända en själv.. det har aldrig funnits i tankarna att man gör så mot sina allra bästa vänner! men hoppas inte tankarna tar över nu i påsk utan att du får en toppenhelg med många påskägg :)

Postat av: Sofia

Gums? Nu hänger jag inte med, vad fan har hänt? Du måste uppdatera mig. Tisdag är inte alls långt bort nu. You and me, like before!

2007-04-06 @ 15:24:39
URL: http://bredeberg.blogg.se
Postat av: Mackan

Hej hej läste lite du skrivit, tänker inte kommentera det, för nu e det som de e, Hon och jag kommer alltid att hänga och alla andra där till.Men visst förstår din besvikelse. Men sa vi inte att du skulle säga till när du lagt ner eller? Men kul att du hittat honom o grattis... vill inte mista dig heller och kommer inte änns försöka komma in på ditt liv igen jag lovar. Men vill gärna fasta med dig. Men det e upp till dig, väntar inget av dig.Jag visste allt om dig och honom och jag vet att du fundera på hur du skulle lägga fram det till mig. Men jag kände redan då bra! nu vet jag vart jag har dig, nu går jag vidare. Lycka till med allt och glad påsk på dig.. puss o kram Mackan

2007-04-06 @ 19:35:16
Postat av: Mackan

En sak till kan erkänna att jag blev lite lack på dig.... men men så e det, livet e inte alltid på topp det är därför vi lever....för att leva livet när det väl e på topp... kram kram tavelram

2007-04-06 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback