jobb och dumma tankar!

jobb idag.. haha, i 2 timmar :) som vanligt på jobbet har vi inte grejer hemma så imorrn får vi jobba stenhårt istället.. verkligen synd att jag måste gå vid halv 3 :) för jag ska heem! längtar till mina brudar och så får vi ju sofia som bonus en vecka, lovely! tenta vecka nu också.. suck! ska träycka in hur mycke som helst.. fan det är så ointressant delkurs också.. men men, snart kanske den är över.. sitter mest o skrattar åt hur vi somna i lördagsnatt fulla och dana och vakna 7 på morgonen och undra vad fan som hänt och mådde piss dålig, men kul att tänka tillbaka på, hehe!

tack oskars mamma och pappa för påskpresenten, ni är för underbara!

pumorna.. ni håller mej uppe just nu när jag själv hamnar lite långt ner ibland. tack, love you all!
jag vill inte bry mej ju!

miss you soo fucking much..

nej, nu ska det nog pluggas lite till och sen börjar ju csi.. lägg dags sen, uppe med tuppen imorrn kl 5.. tjohoo!

ciao alla glada.

Kommentarer
Postat av: pärlan

That's what friends are for...right?

Postat av: Jessica

Vad ska du annars ha oss till?!
Ses snart babi! (du vet att jag säger det som en indier va) ;-) typ babbi..

we fix this!

2007-04-10 @ 11:57:44
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: vickan

vem skall vi vara här för om det inte är för dig?! nu är jag tillbaka men var faskiken är ni?? saknar massor!! puss!

2007-04-10 @ 15:34:31
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback