långfredagen!

grym kväll igår, skulle ju egentligen bara varit hemma innan jag prata med bella och vi åkte till jenny och jessie där håkan bor nu också :) vin vin och vin. gott som satan och lite grillat, min fläskhare gick inte bra, hahaha! usch för fläskhare men tack pappa! hur trevligt som helst. åkte in till stan och till brygget men gick nästa därifrån direkt för att gå till lillebror och bolaget och bli bjuden på massa shot. tack bror! sen bar det av till hugo och fasen vad kul det var, hur mycke gamla vänner som helst och mycket minnen pratades det, speciellt tack till stefan.. vi ses på gotland, kommer bli grymt.. och att du kom ihåg mitt nummer, haha, coolt! sen bar det iväg till brygget igen och sedan bolaget fr mer shot, tack bror igen. sen var det mest lite fyllemat och två fulla karlar som skulle klaras av! kul var det.

ikväll när det blir mer minnen som kommer pratas. fest med jutte och gamla klasskamrater plus lite nytt folk, me like. kommer bli great. harrys lär ju bli skoj, älskar komma hem när alla andra är här också.

jaja.. sen återstår det mest jobb och plugg av denna påskvecka sen blir det kalmar igen på tisdagkväll!
annars saknar jag någon väldigt och det känns som vi måste ses snart!.. jaja.. bara 5 dar kvar! suck...



...spelar det längre någon roll
jag orkar inte slåss
det är bortom min kontroll...

jag orkar inte mer... låt mej vara!
och det värsta är pinsamma bortförklaringar som bara gör allt värre, riktigt lågt gjort!..



påskmiddag med hela familjen samlad, inte ofta.. gott med mat såhär en bakis dag!
ciao.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Det är så mycket jag vill säga till dig..så mycket att prata om..tänker på dig så mycket nu...men det enda lilla ordet ja kan säga just nu är iallafall förlåt...hoppas du får en GLAD påska iallfall..det förtjänar du..själv har man nog halsfluss eller nåt liknande..haha...kramar

2007-04-07 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback