mycket händelserik helg.

händelserik helg kan man nog minst sagt säga!..
i fredags var det fadderutbildning, sittning och skumparty som gällde. var riktigt skoj alltihop. lilla jag halkade runt rätt rejält på dansgolvet och slår i huvudet och inte märker att jag blöder hejdlöst tills vissa bargeneraler kommer och tar hand om mej och skjustar mej till akuten för att sy mig i mitt lilla bakhuvud.. men fan så skoj vi hade, anna och jag. klockrena kommentarer och mycket mycket skratt. haha..

sköterskan: svimmade du av eller har du minnesluckor?
vickan: nej, inte alls, jag mår bra.
sköterskan: men vad hände då?
vickan: det minns jag inte.

vi hade så grymt kul på akuten så det var det roligaste på hela kvällen, men det är fortfarande skumt hur jag alltid ska envisas med att inte ha ont när jag faktiskt slår mej rejält. en rejält bula och tre stygn resultera kvällen i.
tack för denna kväll, anna. detta lär vi minnas läääänge. haha!

utbildning igen på lördagen men jag gick hem tidigt och vilade mitt lilla huvud, dukigt gjort.
sittning igår igen, skoj som attans, mellanfesten var också grymt. kåren var också lika skoj.. var relativt nykter och försiktig som aldrig förr. men sen hände det nåt, inte vet jag men det va inte kul iaf. träffade refic, tim och martin och gick på efterfest på 19 och det va riktigt skoj, haha.. alltid kul att lära någon svenska!

idag har vi varit på kalmar-dif och roligt att dom fick vinna kalmar. sen bjöd staffan på lyxmat och nu är det väl dags att sova antar jag!

kan bara inte förstå hur man för 3 veckor sen var älskad och uppskattad för att nu bara vara nåt man inte bryr sig ett skit om och är elak emot. förstår inte hur ngt bara kan vända sådär när man inte ens gjort nåt fel. och det gör så förbannat ont. 

det var såhär mycket jag var värd för dig alltså? trodde du ville mej bättre...

imorrn är det valborg och vi får se vad som händer... nåt skojjisgt iaf. hade ju mina funderingar och planer innan inatt men dom kan man väl slänga åt helvete?

ciao.

Kommentarer
Postat av: sofia

tjej med mer otur får man leta efter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback