nu vänder det..

veckan har varit kaotisk men nu vänder det och vi blickar framåt och njuter av livet! jag ska bli mej själv igen..
idag har tobbe och jag mest flummat, först på biblan, sen hemma och framför tvspelet som jag inte alls var nån talang på men ett gott skratt gav det iaf :) lugn kväll idag, ska bli så skönt.. ingen alkohol och sova tidigt, ska bli skönt, nog allt för längesen det hände! imorrn ska jag visst jobba på kåren, skoj skoj. har ju pratat om det ett tag så ska bli kul.. annars händer det lite andra intressanta saker imorrn som förhoppningsvis går kanon bra!

hoppas du får sket kul ikväll, men det tvivlar jag inte på. tycker om dig sååå.. hörs snart! puss puss

nu ska jag tydligen gå till berga, tjo!

ciao.

Kommentarer
Postat av: H.

vad bra det låter...hoppas att allt blir bättre för dig...kram

2007-04-20 @ 19:03:46
Postat av: Jessica

Skönt att det äntligen verka vända litegrann!
Love it när du mår bra ju :-)

Postat av: viktoria - namnet som äger!

hade bästaste dagen igår med dig! alltid lika skönt att få snacka massa skit och göra ingenting! glad du finns! love! puss

2007-04-22 @ 19:34:45
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: tobbe

Jag rockar så fett hela tiden hela dagen och natten,,,, sen sover jga på eftermiddagen för att vila upp mig för morgonen...sen rockar jag igen

tjalalala lala lalalala lala

2007-04-23 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback