orkar inte..

jag är så trött på detta. jag är trött på mej själv och andra. jag förlåter människor utan att jag ens tror jag klarar av det, även fast jag vill vet jag inte om jag kan. jag orkar bara inte hålla på.. kan inte allt vara som förr, snälla!
lust att bara försvinna ett tag och komma tillbaka och må så bra som jag brukar göra och inte mer få bli sviken eller inte mer något tjafs med dom som verkligen betyder nåt.. jag orkar verkligen inte mer. är så trött på människor som enbart tittar på vad en annan gör och inte sig själv. att man säger en sak men tydligen menar en annan.

tack mina pumor, ni är det bästa jag har här nere! tobbe, ditt tips var nog det det bästa jag hört på länge, synd att jag är en för svag människa bara! hehe..
tack för maten jessie, nog tur att du tvinga i med det där!

annars så är det så att zander, tobbe coh jag ruuules sen i lördags, vi vet hur man dissar folk :) haha.

Kommentarer
Postat av: Zander

Dissa? Vad är det för något? Var vi otrevliga mot folk i lördags eller? Där ser man, antar att det kan stämma ganska så väl ; ).

För att citera dig Vickan: "Ja..." Den mest klockrena dissen jag nånsin har hört, sååå bra!

Postat av: Anonym

du e så jävla ipod!

2007-04-17 @ 09:01:49
URL: http://bredenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback