spriten har anlänt!

..och det ser så gott ut på mitt golv, nu längtar jag till ag och kvastkampen ännu mer.. detta kommer bli så bra. men jag börjar få ångest för att det snart är sommar, har det nånsin hänt förut? nope, skulle inte tro det men finns ju en speciell anledning till det också som jag inte haft förr. vill inte åka härifrån och vill verkligen inte vara borta från människorna här så länge, speciellt vissa! men men, mixum förgyller... eller inte! bara njuta av tiden nu..

har precis varit ute och hälsat en snabbis på min kära militär som är så duktig och gör sitt jobb som han klär så bra i! det gjorde mej väldigt glad.. bästa kramen nånsin..
imorrn är det fadderutbildning på g och sittning för att sen bege sig till kåren och skumpartyt, kommer bli kanon skoj denna helg. lördagen blir det sittning igen tydligen och kåren.. pärlan och jag har ju våra kära hattar att strosa omkring i. kommer bli en hel helg med miss pärl.. lovely! åhh så kul allt är.. hehe!

jag är förälskad i min nya mobil, kan det inte bli 8:e maj så jag kan få använda den på riktigt. gillar mina impulsköp ibland, men inte alltid tyvärr. och så undrar jag varför jag inte blir frisk (fast jag är inte sjuk)? ska ju sluta med pencillinet nu.. skumt, bara käka mer då!

du kan vara saknad.. och söt! du klär i det du gör och det gör mej glad.. längtar till lördag.. puss till dig!

ska sova så det blir morgondag snart, fotboll och sol nere i vallgraven med massa söta människor hela dan imorrn.. såå braa! rosie thomas, sophie zelmani och james morrison.. me like!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad skönt att du inte är avis då;) Jag är inte heller alls avis på all sprit som står på ditt golv...Hihi:) Ses kanske i vimlet ikväll! Puss!

Postat av: Sofi

Det är klart att Mixum förgyller! Jag finns ju där... ;) Eller oxå är det du som förgyller Mixum. PussPuss

2007-04-28 @ 08:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback