vänner? aldrig..

..och vi vet och du vet allt tar slut
långsamt genom rummet går hon ut ...


att hon gjorde så.. i början var det mest en chock men nu går det över i en jätte våg med besvikelse och undran. vart tog respekten för bästa vännen vägen? hur kan man ens tänka tanken när hon vet allt man gått igenom? allt kanske bara var en lek? allt jag gjort för henne, spelar inte det nån roll? aldrig nånsin har jag haft tillfälle att göra så mycket för någon vän och självklart gör jag det för nån som betyder så mycket hon gjorde och vad får man tillbaka.. mm, just det.. ett stort svek. tack så mycket! 
hatar att ställa mej dessa frågor men kan inte låta bli. hon betydde så mycket och var en av mina bästa vänner, en av dom bästa som jag nånsin haft, kanske inte så konsigt att jag tar det hårt, framförallt när hon visste precis hur jag skulle känna och ändå gör hon det, det är helt oförståligt för mig. och nu är jag trött på att bry mej om henne och jag är trött på att ställa upp och bara få massa jävla skit tillbaka. tack min kära vän! trodde ALDRIG detta om dig..

och att den andra människan kan göra mej så illa igen, efter allt annat den människan gjort innan. trodde denna människan hade lite mer respekt för mej iaf, efter alla orden som som sagt till mej.. men som innan var det nog bara lögn. aldrig igen ska jag släppa denna människan in på livet. människor förtjänar en andra chans och så många denna människa fått är den inte värd en enda till, nånsin. och aldrig ska jag lita på någon..

nu måste jag rensa bort dessa två hur mitt huvud och sluta bry mej så en promenad med min kära kära vovve kommer sitta fint sen ska det pluggas och träffa nicklas...

se till att ta hand om era vänner, det är det viktigaste ni har..
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Love U babi!
Ringer dig snart =)
Pusss!

Postat av: Sofi

Men gumman! Hur är det? Finns alltid här om du vill prata... Saknar dig!!!

2007-04-04 @ 19:25:46
Postat av: Anonym

alltid min bästaste vickan! du vet var jag finns om du vill prata darling! puss puss <3u

2007-04-04 @ 21:12:07
Postat av: vickan

alltid min bästaste vickan! du vet var jag finns om du vill prata darling! puss puss <3u

2007-04-04 @ 21:12:31
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: jennie

tänker på dig!!

2007-04-05 @ 00:14:31
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: H.

jag säger bara isch..o du ska veta att ja tänker på dig med..

2007-04-05 @ 00:32:33
Postat av: KJ96

anywhere,anyhowe,i allways be around...

2007-04-05 @ 03:08:24
Postat av: Josephine

Låter lite klyschigt att skriva att jag också tänker på dig men det gör jag och det har jag gjort en hel del sen jag fick veta. Kan inte ens föreställa mig att kunna gå igenom det du har gjort och jag tycker du är väldigt stark och du förtjänar riktiga vänner i ditt liv. Det är sådana här saker som gör att man inser vilka som räknas till dom och uppskattar dom oändligt mycket mer! Ha en underbar påsk trots fotfan;)

2007-04-05 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback