where do we go from here?

föreläsningen idag var jävligt intressant, men jobbig.. huvudvärk och illamående.. hoppas detta går över snart. var nog en riktigt ordentlig smäll jag fick i huvudet, men det är nog nåt jag vägrar inse, det gör andra åt mej :) ajaj.. en hjärnskakning sitter väl inte i hela mitt liv, om det nu är det, nåt är inte bra iaf.. aja, inte är jag bitter för det.
idag har jag iaf rett ut en grej sen i lördags, dåligt samvete har jag haft efter den dissen, hehe (även fast den var lite skoj, haha).. men det löste sig ju. och så gillar jag alla trevliga människor i min klass... känns som det ändå är en bra dag..
ajja, idag blir det väl inte mycke gjort, vila ska jag göra, sen mest bara hoppas...


"what have we done to
each other and tell me dear
where did we go wrong?

and it's time
tell me what you are thinking
and guide me
where do we go from here?

when love becomes sacrificing..
destination unknown"



hur ska jag göra med det andra? splittrad som aldrig.
nu ska jag vila.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

finns alltid för dig och jag kommer fortsätta tvinga i dig mat! :-)
Vi ska (så gott jag kan hjälpa till) lösa det här, på nåt konstigt sätt..

Pussss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback