illa!

jag har ofta sagt att jag vill lära känna människor som jag vill utan att lyssna på all skit som sägs om dom, vilket jag gjort. jag har alltid tyckt att människor ska få en andra chans, vilket jag gett människor. jag har gjort vad jag vill i lägen där jag tycker olika än vad folk tycker. men när det går för långt och folk leker med att jag har den inställningen så förändras den med. jag tror fortfarande på detta tills personen bevisat motsatsen, vilket vissa har. folk runt omkring en bryr sig och vill bara ens bästa så ibland måste man lyssna på dom. i vissa fall har dom väldigt rätt.. tyvärr! jag får stå mitt kast för ibland går man på en nit och ibland inte.. det är väl livets gång antar jag.

snälla! sluta ge mej skit..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Right On Sister!!!!!

2007-08-09 @ 13:20:29
Postat av: Hannah

De ska ringa när de är tryckta. De har hand om typ ALLAS tröjor vajre år, så han vet när de ska vara klara. tänkte ringa honom i veckan. Annars är allting bra, böjrar nya jobbet på måndag, så jag är liiite nervös nu! hihi... kommer ohc hälsar på under nollningen. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback