sista dagen..

jobbade sista dagen idag och det fick avslutas med vattenkrig med mina två sötaste som reslutera i trasig slang (sputar då vatten överallt) och trasiga handtag till kranen så det inte går att stänga av. skoj var det.. haha, idag har det varit flum. roligt.. glad är jag också, och jag vet varför.. jag bara ler :)

jag vill till strand på söndag för jag saknar alla såå mycket. helt sjukt.. men jag har egentligen inte råd. jävla piss pengar!

nu ska jag iväg och mysa.. wiii!

förresten, jag känner en tönt som heter tobias larsson. jag ska aldrig mer ringa honom!

fotbolls imorrn hela dagen, ibland är allt för underbart!
heeejdååå!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ska aldrig mer ringa dig heller, din glasmänniska

2007-08-04 @ 10:11:34
Postat av: tobbe

Blajs?????

2007-08-05 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback