tråkigt? jaaa...

igår hade jag det jätte mysigt, me liike! :) imorrn är min sista dag på mixum, veckan har varit upp och ner, vissa människor kan ju inte bete sig men vissa räddar mej på det där bygget. på lördag ska vi spela fotbollsturnering, ett gäng från gamla goa tiden, ska bli såå grymt kul. sen är det självklart fest på kvällen. skulle ju kunna åka på augustibuller och kolla på vissa gratis men det hinner jag nog inte pga fotbollen, även fast det hade varit grymt mysigt.. vill till strand på söndag men jag har inte råd att åka tåg och ingen vill ju följa med mej från denna håla så ingen bil där inte. kanske tar mej upp till stockholm och jessica och sofia söndag till måndag eftersom det går en bil dit.. vem vet. bestämmer mej nog på typ.. ja, söndag! här är jag trött på att vara iaf.. men vissa saker som håller mej kvar! :)

hmm, vad vill jag med detta då? inget.. tråkigt har jag.. ska nog sova typ snart!
nicklas, nu får vi allt ta tag i detta.. must see you. kräftfiske snart med.

låt mej vara!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag e fan inte tråkig hehe

2007-08-03 @ 15:03:36
Postat av: tobbe

Det tror jag du kommer göra mohahahahaha

2007-08-03 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback