sluta tänka!

jag har haft världens bästa fika med nicklas, är så glad att vi har kommit dit vi är idag! tack!

för exakt en vecka sen var allt precis som jag ville att det skulle vara.. trodde jag!

nya tag.. nya möjligheter!
ser ut att bli sälen v. 15 med mina pumor, lovely!

jag har även bakat världens goaste muffins med smällt vit och mörk choklad i så imorrn blir det fika på jobbet. sen lunch med fia och kanske lite plugg, kanske lite mat med nicklas och sen hem till mitt näste hos oskar :) sen blire kalmar..
jag är trött och ont i magen, tack vare morfinet.. hehe, ganska gött att vara trött.. men kan den inte ta bort min fruktansvärt jobbiga hosta snart?

gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja, jag hoppas det fixar sig v. 15 för det vore så grymt kul!! Jag kan sitta och nöta medeltid eller vad de nu va så du klarar den om några veckor :-)

Puss på rig!

2007-02-08 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback