alkohol och inte alkohol!

torsdagens caps var kanon skoj! folk köpte overaller och dom var ni sååå söta i :) dans och caps och söta människor förgyllde kvällen! vi kom till puben vid 23:40 och så mycket sprit vi drack där är illa. dom 20 minuterna drack vi alldeles för mycket. hehe, resten är ett minne blott. anna, du och jag mot världen (spriten) :)

fredagen börjde ganska segt men det löste sig till slut, vi piggna till och gick på sittning där vi både dansadee på scen och sjöng våran låt. fick själv en egen lambo, tills dess hade jag bara druckit vatten men om hela sittningen skriker så va fan. det var det ändå jag drack förns halv 10. 3 öl blev det och jag är så nöjd. hade så skoj ändå..

idag är det städning av mitt rum som gäller och sen är det finsittning på gång. ska bli jätte skoj.
anna, tänker på dig. du klarar detta, ja finns alltid när du än behöver!

jag kanske ska åka hem på tisdag.. hmm? svårt val faktiskt.. det märks med tiden!
sofia, detta ska bli spännande. :)

saknar dig!

puss och ha en bra lördag alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback