då var det snart slut..

.. på vistelsen i motala för denna gången. är nöjd och det har varit skönt att vara hemma lite. jobbat massa iofs men det har ju hänt grejer, minst sagt! vissa väldigt oväntade men det klagar jag inte på och andra saker är som vanligt men det är jag otroligt glad över.

nyår blev överförvantan och jag hade det bästa nyåret nånsin! tack allihopa som var på festen. maten var kanon och sällskapet som var en massa gamla vänner, nya vänner och så klart mina bästa. självklart får man fortfarande höra om den första buffalon som självklart skulle tas av mej! underbar kväll!

sen kunde jag ju fått spela inomhusfotboll om inte min fot fortfarande varit paj, tabletterna hjälpte inte så nu får jag åka till doktorn igen! men fy vilken ångest jag hade på läktaren, vill så gärna. sen kommer en gubbe fram till mej och vill få mej att gå till bk tinnis om jag skulle flytta hem, coolt :) igår ringde han och tjata om att jag skulle spela cup med dom den 18-19 januari.. kul att dom vill ha med mej men fotfan funkar inte så..!

det blev utgång i lördags efter den årliga borencupen och efter en vecka på dessa osköna bänkar i sporthallen, men det hör till januari varje år. alltid lika trevligt men gud vad ont jag hade i rumpan efter tolv timmar på en träbänk i lördags. men jag tjäna ju 660 spänn på det.. haha, när man tippar resultat på matcherna så är det nog bäst att utesluta mej grabbar.. haha, vann fyra ggr i rad och var sjukt nära lika många ggr. det var verkligen skit kul! men utgången på kvällen blev riktigt riktigt skoj, först hemma hos nicke men 3 grabbar till och kamasutra memoryt.. haha, det fick fart på mej som var riktigt seg. harrys var skit kul och det är nog första ggn bror har fått supa ner mej haha! riktigt lyckad kväll!

just nu har jag insett att ni alla är precis likadana, även hur bra ni verkar så sviker ni tills slut. alla vi har bevis på det. tyvärr!

snart börjar skolan också.. måndag.. sen är det nollning hela veckan också.. ska bli skoj som attans! på torsdag blir det kalmar.. skulle kunna åka just nu faktiskt.. har inget att göra ändå, men på onsdag ska jag och oskar skjutsa fredrik och emma till landvetter för dom ska till thailand. skulle gärna följt med dom!

saknar många nere i kalmar nu.. men när jag åker ner igen kommer jag sakna många här hemma!..sånt är livet.

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Helojna

Det var riktigt kul att fira nyår med dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback