fest och en sjukt galen efterfest!

sittningen i lördag var en av dom bästa jag varit på.. tack snesteg och kissis. kanon bra! myspys här hemma med pärlan och anna innan. love you girls. mellanfesten hamna vi här, som vanligt men alltid lika trevligt. kåren var kul också, var inte så full dock, men hade skoj ändå trots att det var många jag fick trösta. men allt för mina vänner!
efter kåren var det dags för käk med pärlan, rickard, patrik och mårten. det va skoj! haha..

sen bar det av på efterfest för mej och pärlan. sjukt mycke folk hos nån jag aldrig sett förr.. alex spara ju två öl till oss :) så sött så. det var skit kul att vara där och det är inte varje dag ari da silva vill gå hem med mej, slipa lite på engeskan också :)

sen när klockan slagit typ 6 så var det dags att gå vidare till alex med simon och pärlan och mårten som anslöt lite senare. där kom min fylla för kvällen, jäger på jäger på grogg på grogg. men det var riktigt skoj.. tokigt folk, me like. haha.. kl 10 kom vi i sängs i mårtens korridor. och var nog inte nykter förns på kvällen för den riktiga bakfyllan kom idag.

igår var det korridorsbio här med håkan, jenny, tobbe anna och mackan. hur trevligt som helst. tur att jag somna till den andra filmen, dåligaste dom nånsin sett. :)

förra veckan handla mest om fest och alkohol medans denna ska handla om plugg och vänner. ser mest bara framemot fikan med allas våran snesteg och att förhoppningsvis få åka och rida. ska till vårdcentralen också, hoppas på bra nyheter om min fot men det är nog inget att hoppas på egentligen. på fredag blir det dock palace och byz och lördag finns det flera alternativ också.. kommer bli en trevlig helg som dom flesta andra!

sofia, nu har godispåsen stått i två veckor.. och den är inte slut än. miss you baby!


jag saknar dig hur mycket som helst, det vet du!


ta hand om er och era vänner därute!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Tack för helgen!!! Längesen jag var med om nåt liknande! =)) Favorit i repris tack...om man bortser från att man däckar och mår skit dagen efter... =) Puss

2007-01-23 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback