galnaste jag varit med om.. tokiga BYZ grabbar!

helt sjukt galen oväntad fredagskväll/morgon! haha tokigt.
vi började här jessica, pärlan och jag och myste.. sen vi gick till jocke där det var fest. hade sket kul där.. mycket trevligt folk! sen var det dags att gå till palace och byz spelning. vi gick allihopa och suckade när vi såg kön innan vi insåg att vi visst gick in i VIP-kön, tokigt! där inne var det galet skoj och byz var kanon bra, bara för jävla trångt! dansa och tjoa och tjimma hela kvällen..

sen var det dags för efterfest nummer ett efter lite hängde och rappande :) utanför palace.. haha. det bar av till simon och två flaskor sprit och mycke fest och musik, min kära tobbe trodde vi satt utanför när vi var på våningen ovanför sorry tobbe, hehe!. den snälla och gulliga managern blanda den kanon goda groggen till mej och sen var det fart på´t igen. där hängde vi och festa tills det var dags för efterfest nummer två på first hotel. där blev det tokerier.. mer för vissa eller vad säger du :p.. haha! oväntat slut på den kvällen efter mycke drömmande innan kvällen började för vissa, haha! på hotellrummet var det fest, mycket snack och det var riktiga härliga killar med fötterna på jorden. mycke dricka och mycket trevligt sällskap blev det!
kommer minnas denna kväll länge länge. tack pärlan och jessie!

dock på vägen hem runt 7 tiden så var det väldigt väldigt isigt så vickan ramlar så hårt att hon inte har nån känsel i sidan på låret hela dagen efter :) men jag är van. haha, inte så farligt.
men klantvickan tappa mobilen i toan så just nu springer hon runt med en kär gammal stenålderns 8210.. men imorrn får jag en ny.. göttans! sånt som händer alla här i livet.. hehe!

var så sjukt jävla dålig igår.. när jag väl blev nykter så fick bli en lugn kväll för mej och jessie. åkte hem tidigt från festen och sov.. och tur var väl det misstänker jag! jag låg bara och log efter våran fredags kväll ändå... lovely!

idag har jag mest lagat mat åt tobbe :p och tittat på film med korridoren, skön söndag med mycke snö så den första snöbollen blev tillägnad tobbe..
imorrn blir det plugg plugg plugg typ...
på tisdag ska pärlan och jag till jessie och kolla svt :p hahahaha!

tobbe.. your my hero :)

nicklas, tack för allt.. det finns en anledning till att det var dig jag ringde.

snart bär det hem til motala också ska bli skönt.. sen är det mer spännande saker som händer i februari... i löööv!

gonatt alla.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaså? ska jag bli invaderad nu igen? :-)
kom ni! men av e de vi ska se? kan fråga dig för nu kommer du =)

Puss!

2007-01-29 @ 12:04:41
Postat av: s

nu får vi styra upp det här, vi har inte setts på 2 månader. tur att vi har våra bloggar så vi kan hänga med i alla fall ;) puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback