letting go.

"if you feel like letting go.
when you think you've had too much of this life... well hang on."

ingen ska få mej att må såhär! aldrig igen..
en stor känsla av hopplöshet har dragit över mej och jag orkar inte!

hemgång nästa vecka, skulle tro det.

haft upprop idag, vi får se hur det går.
ikväll ska man orka med caps och lekar med massa nya studenter, skönt att träffa nytt folk med vart ska jag få energi ifrån? får hoppas det är en knuff i rätt riktning iaf.

sofia, saknar dig mer än nånsin.
jessica, du är värd allt det bästa här i världen, så bra människa som du är.
anna, så glad att du finns!

det ända jag vill är att veta sanningen, är det för mycket begärt?

"i tear my heart open, i saw myself shut
my weakness is that i care too much
my scars remind me that the past is real 
i tear my heart open just to feel"..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Lilla gumman! Du FÅR inte må så här!!! ALDRIG!! Fattar du?? Tänker på dig...

2007-01-15 @ 17:21:16
Postat av: Sofia

Det är vår låt, din och min. Må dåligt låten, och man får må dåligt, så länge vi vet att vi alltid finns där för varandra och stöttar. du är underbar!

2007-01-16 @ 09:30:28
Postat av: Jessica

din lilla filur! du får mig ju alldeles tårögd juh.. DU är värd det bästa och det hoppas jag du börjar märka snart igen. tycker vi ska planera en surprice, berättar sen :-)

2007-01-18 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback