vänner!

vänner är det mest betydelsefulla i ens liv och jag är så glad att jag har dom jag har!

"din uttåtriktning och socialitet eller va man nu säger, har hjälp mej mycket.. kan liksom vara mej själv och slappna av med dej"
det värmer frukansvärt mycket att höra detta och veta att man hjälper någon i livet, att man behövs. tack för att du finns, anna! du är betydelsefull för mej!


annars så har jag haft mina första dag i kalmar på länge och jag trivs.. skönt att träffa anna, jennie och tessan. jessie och jag handlade på netto (pissaffär, jag fick inte min falukorv)..
annars har min eller rättare sagt oskars mammas cykel blivit stulen.. piss och jävla skit aparsle! men jenny och jag löser väl detta nu med en ny cykel.. träligt som fan bara!

imorrn är det fest med några av mina pumor.. anna, anna jessie och tessan.. det laddas upp med vin, singstar och dans.. blir galet skoj hos anna, sen bär det väl vidare på fest, inte bestämt vilken än, det löser sig då.
fadder möte imorrn med kl 12.. spännande med nollningsvecka nu också.

haft en skön hemmakväll själv, så skööönt! men nu ska jag nog sova snart
gonatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback