vardag med plugg och skratt!

kom precis hem från mys hos jessie med vickan och pärlan med god mat och mycke skratt till ett visst tv-program, haha.. söta vi är!

annars så mår man bra.. mycke plugg men det är kul så det känns faktiskt bra!.. kanske lite mycke att lära sig på så kort tid!.. men vi får hoppas det går bra på lördag.

för sen är det feeeest på tullslätta. alla mina älsklingar kommer från lite här och var, lovely. tobbe ska firas in i vår kära korridor!

fått höra saker som nån aldrig sagt till mej förut.. värmande och det gör mej glad.
annars så finns det andra saker som glädjer mej också.. jag gillar det! haha..

nej, kan det blir lördag nu, runt fyra så jag får ha tentan avklarad och att jag får umgås med mina kära vänner.

motala tisdag-söndag... ska bli såå skönt att träffa vissa människor!

nej, nu ska jag krypa ner under täcket i mitt typ 10 gradiga rum.. imorrn får jag äntligen värme! tjooho!


minnen från helgen! fick oss ett gott skratt när vi såg bilderna idag..




Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, tvunget o lägga ut bilder =)
programmet va ju sketabra! eller inte det kanske men gästerna ;-) och Pärlan som låg o tråna på mattan =)

imorrn blir det oxå mys, fast jag gör den där andra pajen jag berätta om, med fyllning o bär =)

pyss

2007-01-31 @ 12:29:44
Postat av: Vickan

yes! lördakvällen kommer rocka:) ska bli såå kul!! pusselipuss!

2007-01-31 @ 15:56:37
Postat av: Jessica

heej pluggis.. =)

det finns massa paj kvar till dig, me grädde!
kan ta me till dig nån dag =)

imorrn blir det gratis mat o på lördag.. oj oj oj :-)

puss på re sötnos!

ps. Pärlan o Vicky försöker få me mig på en föreläsning om transor och homos.. hur ska jag tolka det??

2007-02-01 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback