midsommar, tokigt!

midsommar tillbringades på landet i mösterås i anna och malins stuga.. och det va riktigt niice. midsommarstång, kransar, maten, grillningen, alla underbara människor förgyllde dagen och natten till hundra. men det bästa underkvällen var nog när vi 5 tappra själar som var dom ända som inte lagt sig skulle ut i kohagen och hitta en sjö att bada i. tokigt som det blev springer vi över hagen, jag och bingo först och sen daniel, gussander och sofia, helt plötsligt ligger bingo och jag i ett diket och kravlar och dom andra undrar vart vi tog vägen, upp kom vi tillslut och denna lättlurade fredrik får vi att gå först med sofia och helt plötsligt ligger dom och kravlar i samma diket. det var nog det roligaste "men jag fatta ju inte att ni var blöta", haha.. det va skoj. gott lukta vi och hem traska vi, men bada fick vi ju! haha! klockren midsommar.

sen bar det av till öland och strand dan efter.. lite afterbeach och köande och sen var vi inne. kanon kväll som resultera i att sofia och vickan missar bussen och går på en galen efterfest.. lyckad kväll. snart måste den göras om sofia och anna!

sen motala och jobb, har nog aldrig varit så arg som i onsdags, tack oskar som rädda mej!

annars var 30 årsfesten överförväntan i lördags och självklart vinner mitt lag tipspromenaden. harrys var kul med lite hultsfred känsla :) och en mysig efterfest!..

nu är det kalmar som gäller tills lördag när gullan anordnar sommartjejfest hemma i motala. idag ska pärlan firas, imorrn ska det drickas vin och på torsdag får jag besök och på fredag är det fest hos per.. skönt att vara här igen!

take care. 
ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback