underbara hultsfred..

underbara hultsfred var nog bland den bästa impulsgrej jag gjort. hur kul som helst. massa folk som man kände överallt och massa nytt folk vilket är nåt jag gillar. härliga konserter och galna fyllor, så det ska vara. jag ska tillbaka nästa år. hamna där med dom mest otippade människorna från motala, emelie och robin för att sedan sluta upp med jocke och johannes och deras vänner. fan vad lyckad det var.. ni är grymma! många galna upptåg blev det. kom hem med trasiga ledband i foten och the arks elgitarr, signerad och allt, som present för att jag var tvungen att åka och kolla foten och missa dom, vilket jag var upprörd över.. så jag fick gittaren. galet galet! andra väldigt otippade saker hände, alltid spännande.. inget som nämns här. tack robin, emelie, martina, jocke, johannes, pärlan, niklas och alla andra underbara människor som förgyllde helgen, det är allt för många för att nämnas här!

nu sitter jag i kalmar med kryckor i högsta hugg och väntar på att bilen ska gå till motala.
åker tillbaka hit på torsdag eller fredag och firar midsommar med ett gäng i annas stuga och lördagen kommer tillbringas på öland med ett annat härligt gäng. bara underbara dagar framöver..
sen blir det besök och guidning i motala och en helgtur till göteborg och liseberg men söta små människor. lovely.
börjar jobba på riktigt på måndag.. jobbigt värre!
jag ska spela fotboll, eller ja.. jag vill spela fotboll men det kan jag nog inte på ett tag.. jag gillar tejp, man kan spela med tejpad fot och det går nog lika bra! hehe.. usch, lite för opptimistisk ibland kanske!

mycket som händer annars.. det är bara rörigt och stökigt! men men.. jag är gladare nu och har kommit en bit på vägen vilket är bra..
hur mysig kväll som helst igår med sules jul och en pärla och en jessie.. men nu ska jag till motala och mysa där istället några dar!
nästa vecka flyttar ju frida och jag in i våran lägenhet för sommaren också.. det kommer bli riktigt niice! vi kan nog hitta på lite tokigheter, som vanligt. bartömningen i växjö blev ju inget annat än tokig. tack alla söta människor jag lärt känna där och tack frida för vi räddar varandra så som vi gjort. me like växjö veery much!

tack för allt!

njut av sommaren nu för det tänker jag!
take care. ciao!

Kommentarer
Postat av: Helojna

"allt går med tejp!" som jag alltid sagt! ;)

Postat av: Jessica

du skulle bara våga spela fotboll me den foten.. orkar inte bära varken dig eller dina grejer hela hösten vettu ;-)
tack för allt förra veckan!! ses snart hoppas jag!!
puss!!

2007-06-24 @ 18:51:25
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: Pärlan

hehe, va försiktig om foten!! annars kanske jag kan få någon speciell personalförmån på jobbet så vi kan hyra en sån där bra lastvagn som du åkte runt på! =) det ordnar sig ska du se =P
tack för alla tokigheter förra veckan! =) puss

2007-06-24 @ 23:19:42
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback