orka!

detta är ingen bra dag, nog inget som kan göra den bättre heller. mycket dålig start som resulterar i många funderingar.


styrelseutbildningen var faktiskt riktigt skoj, kanske lite långtråkigt på lördagseftermiddagen men men.. tycker bara så mycket om alla söta urtrevliga människor man träffat. och lärt mej nåt hoppas jag också jag gjort. flera olika saker fick man ut av att åka till ljungnäs två dar! igår va det kåren igen efter nån konstig förfest, en trevlig stund på tobbes rum och en trevlig sväng på puben. va skoj om man räknar bort vissa incidenter som drog ner mitt humör men men tur det va mot slutet.. andra saker som roliga människor drog upp det igen. alltid kul att träffa människor man tycker om och inte sett på ett tag, riktigt skönt faktiskt.
sen blev det ju lite seriöst och lite skratt.. kul!

jag är förvirrad.
mycke känslor i kroppen nu.
och det är inget jag gillar.
jag är rädd!
livrädd..


"you always smile,
but in you eyes your sorrow shows.."
tycker bara så mycket om dig.


hoppas denna dag försvinner fort.. långt bort!
jag har oskar-abstinens också.

hejdå världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback