tenta, flyg och konsert.

kom precis hem från tentan, gick ju sådär.. är han snäll men poängen så går det nog. kunde ju inte alls en fråga vilket man typ måste så.. men men, nu lägger jag det åt sidan för ett tag. tenta om 3 veckor igen.
igår var det massa folk här och blir lite full men jag gick och la mej efter 3 glas vin, duktigt duktigt. sen ringer min kära martin från motala och är i kalmar, hundra år sen vi sågs så var tvungen att gå ut och hälsa..riktigt kul att se dig igen.

annars har jag varit hos ortopeden men min helt fucked up fot.. kul att inte kunna spela fotboll eller springa igen på typ ett år. operation eller inte, det är frågan!

nu sitter jag och försöker lugna min nerver eftersom om två timmar sitter jag på planet till stockholm och är livrädd. jag är så fjantig men vad ska jag göra åt saken. ska bli grymt skoj att åka bort till våran kära damien. kul att träffa oskar igen. tjatet går ju om att åka förbi motala men blir nog inte så. hemma igen söndag kväll.. mysa lite med syrrans katt också så hon blir nöjd. hehe! men hade nog gärna stannat här denna helgen också men men, finns fler.

annars är jag lite fundersam men det löser sig alltid på nåt sätt!...

har pratat med mina kära motalabrudar med vilket typ aldrig händer men det är ju fortfarande som vi pratade igår, sjukt att vi inte kommer ses förns i sommar. lillebror ringde också, tillhör inte vanligheterna.. trevligt trevligt.

kommer sakna dig!

nu måste jag försöka få i mej lite mat..
caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback