vanliga tråkiga måndag!

idag har jag mest varit i skolan, käkat med min kära pärla, flummat på bibblan och varit på styrelsemöte, men lite har man fått ut av dagen iaf.. iaf på mötet! känns okej nu. kan ju inte alls mycke om sånt där men det lär jag mej nog snart.

nu är jag jätte sällskapsjuk och det finns ett visst sällskap jag skulle vilja ha.
har en liten winnerbäck kväll just nu... får nog ta att åka på en konsert till snart!

"jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
jag har frihet i blicken, precis som du
här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå"




jag gillar kulturella människor och kul att du varit sån idag..hehe! försök köra med mej du, jag kommer lära mej allt såå fort.. eller inte. tack detsamma måste jag säga då.. och det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du o jag alfred!
samma styrelse, samma problem ;-)
Åh! Jet du! Vi ska dricka vin imorrn!! bara så du vet! kramissimo!

2007-03-05 @ 21:34:59
Postat av: vickan

"det kallas tvivel det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör, och jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort, som en fågel i bur, en obehaglig distans en konstig känsla nånstans, det känns tomt, eller hur?!"

2007-03-07 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback