kvastkampen -07

fan vad kul det var. helt galet skoj! trodde hela helgen skulle sluta i katastrof efter det som hände på onsdagsnatten men jag stå på mej och gjorde det bästa av vad som var. och det är jag så slad för. tänk om jag inte hade haft kvastkampen att tänka på dagarna efter, då hade det nog allt slutat i katastrof.

helgen innehöll mycke tokigheter. jag har badat i systraströmmen eftersom våran flotte kanske inte var den bästa :) jag har studsat runt och pratat med otroligt mycke trevligt folk. jag har lånat ut mitt rum som hotellrum (glöm inte kalsongerna nästa gång :). jag har haft duschfest (tokigt det blev). jag har varit på sittning, hängde mer med på fredagen än på lördagen av förklarliga anledningar, men skoj var det ändå. jag har varit på fest lite överallt i stan. jag har tydligen haft fest i min korridor men jag har inte varit där. jag har festat på tullslättens alla våningar. jag har lekt på kuddstocken (självklart slog jag i mitt huvud) jag har drickit sjukt mycke alkohol. jag har typ varit full dygnen runt. jag har drickit ur "den där jävla groggen" (en papperskorg full med san franskrisko) jag har tjatat om hur dååååliga alla är :). jag har blivit hatad för min fylledialekt. jag har haft hissfest. jag har varit på efterfest. jag har pratat engelska. jag har myst. jag har pussat alla mina vänner. jag har lekt på scenen på sittningen. jag har sjungit i mikrofån (varsågod jim). jag har skrattat hela helgen. jag har insett att det är sjukt mycke människor som bryr sig (tack alla) och mycke mycke mer..
men framförallt... jag har haft jävligt roligt. tack alla människor som förgyllde helgen och det är många, allt som hände kan som vanligt inte nämnas här och det skulle inte ens få plats.

söndagen tog smällen iaf.. värsta bakfyllan nånsin men det var det värt.


igår var det engageradsittning och det var hur skoj som helst, kom i rätt sällskap och en spännande kväll hade jag framför mig. ellen och frida, ni är för bra :) nominerad till årets fylla blev jag också. haha, hade jag inget aning om, lite skoj. det där skumpartyt har inte bara satt sina spår i mitt bakhuvud, haha!
kvällen var skit rolig om man räknar bort vissa saker, inget som ska nämnas här. full och glad var jag och efterfesten var rolig.

min tränare hemma i motala ringde också och ville att jag skulle komma hem och spela med dom hela sommaren, dom är i kris. så tråkigt att höra.. foten kommer ju iofs inte hålla men ändå. kul att han ringde.

längtar mest till lördag nu, beachparty och grillning på schemat.

jag var så trygg i dina armar då, men nu då?

fan att jag känner såhär. hatar mej själv för det och jag hatar dig för det du gjort! det gör verkligen ont i hela mej. hur förlåter man såna här saker, kan man ens gör det? jag har inte en aning. kommer jag klara av det? allt är bara för jobbigt på den fronten just nu. mer tänker jag inte skriva här. kärlek är det bästa och värsta som finns.

ta hand om dom ni älskar, att se dom ledsna måste vara det värsta som finns?
ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

då tar jag hand om dig :-)
Tack själv för en sjukt kul helg! Även om vi som vanligt knappt setts :-) haha, puss på re!

Postat av: ÜberMasterTeacherNicklas

Skratt. Varför blir jag inte förvånad när jag läser om din helg. Låter som en vanlig partyhelg för dig
=)
Lycka till med kärleken!!
Kram på dig

2007-05-25 @ 07:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback