och så var man hemma från gotland, sliten men glad.

absolut gotland uppfyllde sina förväntningar. mycke hände och mycke stannar där :)
helgen innehöll bland annat: buss och båt fest, white russian i mängder, motalaåterseenden, takfester, visbypromenader och vilse va vi vissa ggr, sjukt mycke flum, skratt, kissglasögon, dans, förstörda sängar, nära döden upplevelse (blev räddad av att jag aldrig kan vara tyst), nya människor, sittingar, sång (eller ja skrik), lekar, nya vänskaper, fyllekommentarer, kidnappningar, sömnlös lördagsnatt, strandmys vid elden, fast tejpad i både stol och träd, obefintlig röst, alkohol i allt förstora mängder, skandaler och mycke mycke mer men som sagt inte mycke som ska nämnas här, tror inte ens allt får plats.

några citat kan jag nog allt bjuda på:

anna: vi går till framsidan.
vickan: nej, jag gömmer mej för "..."
anna: men vem letar du efter då?
vickan: "..." (samma person som jag gömde mej för)
hmm?

jessie: det ända killen behöver vara är ju trogen, sen är det ju upp till tjejen att svälja det mesta.
jessie är allt blond ibland.

staffan (som deckade flera timmar innan jag kom och skulle lägga mej) vakna: fan vad pissnödig jag är!
han drar med hela våningssängen när han skulle ner och jag som var dukig? och skulle försöka bädda var nära på att dö, men dog nästan av skratt istället. staffan vänder sig inte ens om och fattar vad han gjort utan går och pissar.

johan: om är en full människa på gotland och har problem, sök då till vc-entrepenör så hjälper vi dig. detta citat med vissa ändringar höll ett tappert gäng upp hela lördags natten/morgonen.

vickan: jag måste prata med anna, hon är ledsen
anna: är jag?

vickan sittandes på taket: takfest, vad då jag har inte varit på taket?
oops! dålig koll?

nej, mycke mer ska nog inte sägas.
hem kom jag iaf med en obefintlig röst och en stukad fot men glad och nöjd, dock väldigt väldigt trött och nu (kanske) jag har tagit igen mej. imorrn börjar ju en 4-dagars festhelg igen. blir skoj!

men mest av allt hade jag viljat stanna några dagar på gotland och levt livet.

lite kort att avnjuta:
                        

Kommentarer
Postat av: Pärlan

AG 2008 - Here we come!!! =))) Eller?!

Puss o tack för en underbar helg!!

Postat av: Jessica

Vadå blond? :-) fisapa

2007-05-15 @ 23:02:46
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: jennie

hahahahahahaha fy fan vilka roliga kommentarer!!!

2007-05-15 @ 23:22:51
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: vickan

keep it up darling! puss

2007-05-17 @ 10:47:04
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback