den där sofia, utan sperma i luggen.

sofia sjunger falsk och sjunger så falsk så hon hostar ihjäl sig istället. det tycker jag är kul, så där riktigt kul så vi skrattar ikapp så det nästan går sönder i hennes hals.

haha.. så det så... jag älskar dagar när man får så mycket gjort och man är helt slut när man kommer hem.. det är gött men bara det inte händer så ofta. haha

haha, nu skrattar hon igen. hon är nog lite konstig. sånt där nästan till gjort skratt skrattade hon.. och hon kollar bara tv nu, ja hon är konstig. och hon vill ha lite heeeets. mohahahahaha! och så hostar hon.. nu räcker hon ut tungen när hon ska härma en smile som räcker ut tungan, ganska lik ändå, fast hon är inte gul. är väl tur det...

själv så har jag kommit på idag att imorrn kan jag säga... 1 week left! det är fina grejer.. wiiii!

imorrn är det fest, huvudvärdskickoff. det blir kul, fia och jag ska leka främlingar, men inte för varandra inte.. aaah, götti!

knak knak i vickans huvud.. knaaaak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback