latest

vfu är klart, och ja fick vg, typ mitt första riktiga vg, under typ alla mina skolår. typ. rörd av allt hon sa. blir nog bra det här!
jag vet iaf vad jag vill, det är viktigast..

det har varit fördelsedagsfest. det var kul, riktigt kul. några av mina motalavänner var här. åhh vad jag tycker om dom. nicklas, henke, cindy, martina och oskar, tack. ni gjorde min kväll. och det var väl ändå meningen! folk var roliga, folk gjorde bort sig, folk sa grattis, folk tyckte om varandra, folk skrattade, folk tappade minnen och folk var söta, jag gjorde väl allt, typ.. eller nåt framförallt två saker. jag har helt blåslagna och ömma knän, martina är ännu värre. vi måste sluta åka kundvagn när vi är fulla. men mysigt hade vi, martina och jag och fort gick det tack vara henke och nicklas. haha, vi gillar´t! jag fick träffa några av mina nära som jag inte sett på länge, faan vad fint. jag fick massa fina paket, från motala, från gamla tränare och från kalmar. det va fiint! tack alla som kom.

men det bästa med helgen är att oskar har varit här, vi fick äntligen tid för varandra, själva. den kvalitetstid som inte existerar längre. fan vad viktigt det är. du är viktig. du är trygghet för mej. du är alltid du. du är bäst. och det är alltid vi. this band between us can´t be broken!


snälla! kom hem nu, kom hem.
ont..
kärlek.
förvirring.
värme.



åhhh... jag vill skrika rätt ut och gör nog det snart. när fia ringer, haha! crazy crazy... what the fuck is happening? aaahhhh..


aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


jag är kär i mina vänner. dom är söta och är snälla bra va!


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
vore skönt med lite jul och att få åka hem en sväng.. till my dear family och resten av allt varmt där hemma!

snart sååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback