hela världen är så underbar!

tjalalala..
helt seriös. jag är speeeedad. förmodligen har kaffet gjort sitt men jag bara sprudlar av liiv! jag klagar inte. icke. jag är lycklig, hmm.. ja, jag är så sjukt glad jämt. undra varför? haha, eller nej, jag undrar inte alls. jag bara njuter... och njuter och njuter. för jag vet nog varför egentligen. haha, ja det gör jag!

heeeela världen är så underbar.. heja markus krunegård. hej, han är bra!

lisa-låten går för fult också... för lisa är en fin och stark människa. jag beundrar henne så. inte ofta man träffar på människor som hon, jag har gjort det två ggr innan! hon är så fiiiiin, så fiiiin! hon är typ min idol, lisa, du har ett stoort mega fan.



jag är stolt över mej själv, bara så ni vet! helt sjukt egentligen. jag är stolt. det är ju fiiiint. och det är ju bra att vara det!



och så måste jag säga att helt seriöst... att ha denna människa nära en igen är fan ja, det kallas fan i mej LYCKA med tio ggr större bokstäver än jag kan skriva. och snygg är hon med!


se det positiva som händer, och fan hur bra man mår då..

hade fiiiiiint!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Fan gumman, vad skönt det känns att höra lite positiva rader! Saknar dig mer än någonsin här hemma... Love S.

2008-10-19 @ 16:39:57
Postat av: OttO

ni är söta ni små flumungar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback