sover like a pigg

ligger i sofias sofa och precis vaknat. hon sover, like a pigg. vi skulle gått upp kl nio men shit the same, hon tycker om att sova och jag tycker om när hon sover eftersom hon tycker om att sova, men ska nog väcka henne snart. undra hur? ska jag hoppa i sängen? kasta vatten på henne? slå en kudde i huvudet? skrika i örat? eller bara be henne vakna.. hmm, jag skulle tycka det va roligt att hoppa i sängen!

idag ska tankarna ägnas åt allt annat utom det, kroppsligen är det bättre och nu kööör vi! hejjjja mej! suck.. jag ska spendera kvällen i ett interaktionsdesign sällskap och äta ost. det är bra.

oj, nu rör hon på sig :) och gnyrr hon... oj, faaaan jag fick inte hoppa på henne. åhhhhhhh! och förövrigt borde sofia vara jätte mätt, hon har ätit jätte mycket burger king inatt på cypern.

3 års dag idag, faan. varför allt på samma gång?
jag tror inte jag fattat än, vad som händer, det är overkligt. det är en chock!

men ikväll ska jag käka 10 ton ost, typ och kanske några kex också.


Kommentarer
Postat av: hannah

Gud vad härligt att höra att du verkar vara sååå glad! =)

2008-10-12 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback