shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

ibland får man en ny syn på saker och ting när vissa oväntade saker händer. och det är bra! man inser vissa saker och vad som kanske är viktigt att verkligen lägga sin energi på och vad som inte är! man vet att allt kommer lösa sig, jag vet det! jag måste veta det!!!!!!!!!!!
ehh, usch. dum dag att blogga!



men faaan vad jag älskar våra heliga onsdagar. igår kan sammanfattas med black jack, vin, fiiiinmiddag, bästisar och SKALFABRIKEN! hahahahahahhahahahahaha

vin och ost kväll kan också bli en vin, ost och britney kväll om kära marie är med, dock vad härligt det va. nostalgi ja visst!


sleepover, jag älskar sleepover, varför har man inte det oftare? idag har jag det hos sofia. och det ska jag införa som en standard grej!

jag är vilsen lisa, tralataalalalaaa.. den kan bli en klasiker, eller det är det. vi tackar olivia! tack.

tjofjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback