allt? inget?

grattis!

jag hade världens bästa onsdag förra veckan. jag är lyckligt lottad. 

förändringar sker hela tiden, vissa gillar man och vissa inte.

jag håller på att hinna ikapp mej själv och det får mej att le, väldigt. happiii!

och nu är åre bokat, jag och fia. patrik, sara, david, emil, kim, johan och alla andra miljoner studenter som kommer vara där samtidigt. fatta vad det kommer bli the happening. v. 5 är ju jätte snart här, eller inte.

och jag blir kvar i kalmar tills i höst, nej till jobb. men det känns rätt, tur det! det finns andra planer och dom är BRA!

annars är det en person som saknas mej och det är oskar!


Kommentarer
Postat av: OttO

jag är iaf glad att du är kvar.. vad skulle jag göra utan dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback