rom.. ja varför inte!

jag är sämst på att blogga.

jag springer mest och njuter av livet. njuter av att skolan är kul. att jag sitter på golv och pratar. att det börjar bli vår. jaa. jag njuter av livet!

annars är jag nog väldigt kär och galen. så kär och galen att en spontanresa till rom bokades i lördags, på torsdagnatt bär det av. bara sådär. ja, en fin kärleksresa är vad det kommer bli. varför åka till stockholm när man kan åka till rom liksom. hmm.. dumt att inte göra liksom!

tony ska fram med dragspelet och vi ska äta spagetti och gissa vem som ska få den sista köttbullen?
hahahahhaha... eller inte! hahahahahahhahaha
jag kommer gå i extas hela helgen, fatta vad jag kommer att njuta av allt. i löööve the history!

jag tror jag kommer ha en riktigt fin lördag imorrn, känner det. fisen och dicken ska härja.. på alla möjliga vis. vackert vackert.

aja, bloggstoppfantasi.. jag lyssnar på john mayer istället...

och ikväll tackar jag tullen och mina forna kombosar! tack tack!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni hade en toppenhelg! Det enda som varit bättre med sthlm är att jag fått krama dig.. Men men, snart är det fest =) Inbjudan kommer men kan förvarna om att det blir den 18 april. Resan är ju betald =) Ring mig nån kväll när du har tid så vi får prata av oss, jag är hemma efter halv fem varje dag =) massa kramar!

2009-03-08 @ 18:33:54
Postat av: OttO

ja du är faktiskt sämst på att blogga kvinna!

Postat av: Gabbi

Heeej! Du får skriva nåt i din blogg snart! Kanske lite grammatik-tips till mig =) Haha

2009-03-29 @ 10:47:47
URL: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, du är SÄMST på att blogga, verkligen!! ;)

2009-03-30 @ 11:24:17
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Anna J

Ja du vännen här har det inte hänt mycket sen sist jag va inne. Är du en bloggare eller va va??=)

SMACK

2009-03-31 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback