trött och ångest

jag är trött, jag är yrslig, mår illa... jag har pluggat hela jävla dagen. jag har lämnat blod. kan nog bidra. inringd imorse. gött att göra nåt för sina medmänniskor.

jag har ångest för att jag inte hinner med allt jag måste. jag har ångest för att jag inte kommer hinna med det jag måste i skolan för att jag åker till åre. jag har ångest för att jag känner att jag inte hinner med mina vänner. men det är bara nu! så det är väl bara svälja och ta. på lördag och en vecka framåt ska jag leva livet. jag ska isolera mej från verkligeheten. verkligenhet ska inte isolera mig från livet.

nu ska jag tvätta och gissa mer.. plugga.
snart är det över snart är det över. en dag till med bara plugg sen så ska jag titta ut genom min isolering och säga hej till livet.

åhhh!


Kommentarer
Postat av: OttO

nu är du hemskt dålig på att uppdatera tycker jag!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback