21 år..

festen i lördags var kanon, måste dock erkänna att det blev lite mycket där.. vi börja vid 3 eftersom vi skulle gå till kåren tidigt och till bartömningen!.. vi blev ett tappert gäng som köärde igång och sen droppa det in mer och mer och alkoholen
flödade :) kossan var ju tvungen att vara full hela tiden.. hehe, tack ida, anna och jenny för världens största komugg! alla mina nära och kära från alla håll och kanter var där och det var det bästa!.. fick massa fina presenter, det mesta i spritform. fick en så jätte fin prinsesskrona av sofia och stefan, blev så fin. finulig som anna är hade hon köpt en enhörningsdräck med rosa svans som jag skulle ha på mej.. tur att den var så lite så att det blev en tröja.. men kul var det! haha, ibland måste man bjuda på sig själv riktigt ordentligt..tack alla för en grym kväll även fast jag har ganska dåligt minne.. har hört mycke och oj säger jag bara.. men som sagt man måste bjuda på sig själv ibland :)
råka dra på mej ett köpstopp igen också.. tokigt tokigt!
efter kåren blev det efterfest hos mej och där var det fullt hus.. haha, det va skit skoj! sprang mellan rummen men fastnade sedan i köket där det var gitarrspelande och skön sång. så vackert måste jag säga, fick min alldeles egna låt spelad för mej också.. när klockan slog halv 7 och det var dags att sova och då märker man ju självklart att min rum är fullt med folk och upptagen säng så vara bara knalla med mina kära vänner hem och sova där..

förresten.. KOSSAN LÄCKER :) 

tack alla för alla presenter och för att ni kom! ni gjorde min kväll!

den riktiga födelsedagen spenderades sjukt bakis med en kebabrulle och en tågresa hem för att få världens goaste mat av världens bästa oskar!
idag har det jobbats så sjukt mycke och så sjukt länge, suck. tur att oskar, sofi och fredrik är där iaf! imorrn blir det med jobb och detsamma på onsdag!.. suck! så nu ska det sovas alldeles snart!

imorrn ska jag få presenter av familjen, spännande spännande. måste fixa enjulklapp med och inhandla en annan!

förövrigt är jag en stor idiot. förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback