jobb och jobb igen!

känns som det är det ända jag gjort denna vecka.. och hängt med oskar då, typ jämt. igår var vi i lkpg och skulle köpa julklappar.. oskar gick det bra för men själv så köpte jag ett linne till mej själv och så fick jag födelsedagspresent och julklapp i form av två andra linnen av oskar. taack!
jobbet går bra.. som vanligt.. humöret går upp och ner också när man kommer in vid tre när vi ska gå hem med en jätte order, tjooohoo vad jag gillar dom ibland... NOT! men så funkar det på mixum, det vet jag ju redan! det jobbigaste är fan att gå upp på morgonen.. annars flytter det på..

jag vill träna fotboll idag men min piss fot som inte blir bättre är i vägen, faan, jag älskar ju inomhusfotboll!
till stan med frida nu iaf, ska bli kul att träffa henne.. lite att greja med också.. en sväng förbi nicklas, julklapp, systemet och biljett till annandagsbalen! aahh, fan julafton på söndag, var är min julkänsla? får iaf paket idag av syrran, födelsedagspresent, ska bli kul att träffa henne med!
saknar min kära vänner som är överallt i sverige just nu..

men det bästa man kan göra är att glädja nån till tårar.. sofia, du är värd det bästa i världen!


all i want for christmas is you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback