lyckad lördag!

gårdagen var riktigt lyckad, förutom vissa stunder av kvällen när vi fick på hälsning av falck och den frukansvärt sura vakten! det blev mer folk än väntat och hur trevligt som helst. var lite sur där ett tag på vakten men det gick över när jag fick spela lite tv-spelsgitarr, svårt som attans! kåren var lika trevligt som vanligt..
efterfesten var nog den bästa nånsin! jessica, tobbe, josse, david och jag hamna hemma hos mackan där vi skulle se det historiska "lift off" och det gjorde vi, vi var så sjukt impade.. haha, stoort. sen blev det världens godaste makaroner med kycklingwok som mackan gjorde.. och så titta vi på jackie brown och myste allihopa på en madrass medans jessica fick ha sängen för sig själv, mysigtpysigt! sen decka jag tydligen och vakna vid 12 imorse och undra vart jag var.. hehe, det va skoj.. jag var helt död! grym kväll!

nu ska jessica, mackan, tobbe och jag käka pizza och titta på film!.. ska bli gött...
imorrn ser vi framemot att åka till mönsterås och rida igen!.. ska bli såå skoj!


jag längtar så sjukt mycke till lördag!.. verkligen jätte mycke.. denna vecka måste gå fort..



tänker på dig....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller me dig, bästa lördan på länge! Framförallt att jag fick sängen för mig själv =)Kommer och våldgästar dig snart fast det vet du inte om =)
Pussiluss!

2006-12-12 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback