motala eller ej?

ska jag åka till motala och lkpg på söndag när det är mycket billigare, träffa lite folk och plugga. jag pluggar juh så mycket bättre hemma så det är det nog värt. gå ut i lkpg på lördagen sen, träffa jutte och alla. men jag vill juh hellre gå ut där på kravallen den 9:e, och då kan jag inte åka hem nu, det blir för mycket åkande och för dyrt eftersom jag ska hem till motala över jul två veckor senare. ahh, blir tokig! men skulle vara skönt att åka hem och träffa familjen och mina vänner och att gosa med wilma. ahh, jag är splittrad!

lev livet gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej pluttan!
gör det du känner för, de e ju billigt o åka hem nu, men jag vill ha dig kvar här =)
Fy fasen va vi ska röja i helgen!!!

puss på dig!

2006-11-23 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback